90% sneller antwoord
door een chatbot met data koppeling.

Offerte trajecten, project onderzoek of complexe vraagstukken, chatbots zijn een slimme manier om dit werk te versnellen. Via ons AI platform krijg je eenvoudig een AI-chatbot die al data kent. We helpen je persoonlijk en houden het betaalbaar vanaf €127,- per maand.

Wat is een AI chatbot?

Wat biedt een Chatbot?

Je medewerkers kunnen hun werk veel sneller doen wanneer alle bedrijfsdata snel en grondig onderzocht kan worden.

Data verzamelen

Ons platform wordt eenvoudig gekoppeld aan iedere databron, van Sharepoint tot website of ERP systeem. Het kent alle data die jij wil dat iedere medewerker zou kennen.

Integreren

Een chatbot kan werken via een intranet of publieke omgeving voor directe klantcommunicatie. We bepalen eenvoudig welke rechten de gebruiker heeft zodat hij nooit meer kan vinden dan toegestaan.

Personalizeren

Elke organisatie is uniek. Daarom biedt ons platform een handige manier om specifiek om bedrijfsteksten te verwoorden.

Optimaliseren

Met persoonlijke feedbacksessies optimaliseren we de chatbot regelmatig. Hierdoor wordt de tone of voice steeds beter en wordt de AI onderbouwing (middels bronvermeldingen) steeds krachtiger.

Een op AI chatbot is als een digitale assistent.

Denk aan een 24/7 beschikbare medewerkershulp die niet moe wordt en altijd bereikbaar is.

Waarom een Spartner chatbot?

Waarom een Spartner chatbot?

Een Spartner AI chatbot is als een digitale assistent die de bedrijfsvoering kan transformeren. Denk aan een 24/7 beschikbare medewerkershulp die niet moe wordt en altijd bereikbaar is. Dit groeit niet alleen de klanttevredenheid, maar reduceert ook lastige onderzoek taken van uw medewerkers.

Waarom wij persoonlijk helpen?

Een chatbot die alleen standaardvragen beantwoordt, zal nooit de meerwaarde leveren die een uitgebreide maatwerkversie kan bieden. Door op maat gemaakte functionaliteiten te integreren, zoals integratie met databronnen en gebruikersinput, kan de chatbot waardevolle inzichten bieden en de efficiëntie verhogen.

Voordelen van Spartner AI chatbots:

  • 24/7 beschikbaarheid

  • Verhoogde klanttevredenheid

  • Efficiënte verwerking van gegevens

  • Verminderde werklast voor personeel

Hoe realiseer je een AI bedrijfschatbot?.

Theorie is fascinerend, maar de waarde zit in de vertaling naar de praktijk. Hier is een stapsgewijze aanpak om een krachtige AI-chatbot te realiseren.

Bepaal je behoeften

Bepaal je behoeften.

Voordat je begint, is het cruciaal om duidelijk te hebben wat je met de AI chatbot wilt bereiken. Wil je de klantenservice verbeteren, of moet de chatbot ook interne processen ondersteunen?

Kies de juiste technologie

Kies de juiste technologie.

Er zijn verschillende AI-technologieën beschikbaar, zoals GPT-5 of LLaMA. Hun keuze hangt af van je specifieke eisen.

Ontwikkel de chatbot

Ontwikkel de chatbot.

Samen met Spartner ontwerp je de chatbot op maat via ons AI platform. Hierbij is het belangrijk om de gebruikerservaring en interface op jouw merk af te stemmen.

Integreer met bestaande systemen

Integreer met bestaande systemen.

Koppel de chatbot aan je bestaande bedrijfsprocessen, zoals Sharepoint, Dropbox, websites, ERP of CRM-systemen. Dit zorgt voor directe toegang tot relevante informatie en data.

Testen en optimaliseren

Testen en optimaliseren.

Voordat je de bot live zet, moet je deze grondig testen. Verzamel feedback van gebruikers en optimaliseer de AI chatbot steeds verder.

Klaar om je AI chatbot te ontwikkelen?

Klaar om je AI chatbot te ontwikkelen?

Bij Spartner begrijpen we dat elke organisatie unieke behoeftes heeft. Daarom bieden wij oplossingen voor AI chatbots die specifiek ontworpen zijn om aan jouw wensen te voldoen. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek!

De rol van AI in de toekomst van chatbots

De rol van AI in de toekomst van chatbots

Hoe technologische vooruitgang het landschap verandert

Met de opkomst van geavanceerde AI-technologieën merken we een verschuiving in hoe bedrijven hun klanten ondersteunen. Maatwerk AI chatbots vormen de kern van deze verandering. De technologie is zo geavanceerd dat deze meer kan doen dan standaardvragen beantwoorden. Door gegevens te analyseren en te leren van interacties, kunnen ze gerichtere en relevantere antwoorden geven.

Vooruitblik

Als bedrijven blijven investeren in AI, zullen deze bots steeds slimmer worden. Denk aan chatbots die trends herkennen en anticiperen op de behoefte van de gebruiker. AI-chatbots zullen daardoor steeds meer personalisatie bieden.

Praktische tips voor het implementeren van een AI chatbot

Praktische tips voor het implementeren van een AI chatbot

Hoe haal je het meeste uit je investering?

De integratie van een AI chatbot is niet alleen technologische aanpassing; het is een culturele verschuiving binnen de organisatie. Zorg dat je personeel goed is voorbereid op deze verandering.

Training is essentieel

Train medewerkers niet alleen om de chatbots te gebruiken, maar ook om de waarde ervan in te zien. Dit verhoogt de acceptatiegraad en de effectiviteit van de chatbots.

Feedbackloop creëren

Implementatie is pas het begin. Blijf de prestaties van de bot volgen en pas deze aan op basis van feedback van de gebruikers. Dit zorgt ervoor dat de AI chatbot up-to-date blijft en aan de behoeften voldoet.

De voordelen van maatwerk chatbots

De voordelen van maatwerk chatbots

Waarom kiezen voor Spartner?

Via ons eigen platform bouwen we super effectief maatwerk chatbots die zich onderscheiden door hun vermogen om zich aan te passen aan specifieke bedrijfsbehoeften. Dit biedt niet alleen voordelen qua initiële opzet, maar zorgt ook voor een eenvoudige doorontwikkeling na lancering.

Probleemgerichtheid

Een maatwerk chatbot kan specifiek zijn ontworpen om de vragen en problemen te begrijpen. De resultaten en het denkwerk worden duidelijk aan de gebruiker gepresenteerd, inclusief bronvermeldingen en duidelijke data structuren.

Efficiëntie verhogend

Door tijdrovende taken te versnellen middels een chatbot, kunnen medewerkers hun focus verleggen naar belangrijkere projecten. Dit verhoogt de algehele efficiëntie en werkplezier binnen de organisatie.

Hans Lugtenberg

"Afspraak is ook echt afspraak"

Yield.inc is een nieuwe vermogensbeheerder in Nederland waar het accent ligt op een excellente klantbeleving, duurzaamheid en technologie. Toen wij voor de vraag stonden om ons platform in huis te ontwikkelen of met een partner zijn wij in contact getreden met Spartner. Wij staan nog steeds 100% achter de keuze voor Spartner want; het eigendom van de sourcecode ligt bij ons en bij Spartner is afspraak ook echt afspraak of het nu gaat over de oplevertermijn of over het afgesproken budget!

Hans Lugtenberg Partner at Yield Inc.

Marco Caspers

"AI en machine learning als juridische tools"

We droegen de ontwikkeling van Lynn in 2020 over aan Spartner. Het Lynn platform krijgt dankzij de snelle doorontwikkeling een steeds centralere rol in de juridische wereld.

Lynn, de slimme juridische AI robot

Marco Caspers Software Development Manager bij Lynn Legal

Sander Pleijsier

"Dankzij Spartner hebben wij een uitstekende software-oplossing"

Transfer pricing is een complex werkveld, maar aan de vragen die de ontwikkelaars van Spartner al snel stelden, merkten we dat ze zich “TP” snel eigen hadden gemaakt. Hun vermogen om snel een diep begrip te ontwikkelen van onze specifieke behoeften en uitdagingen was indrukwekkend. De communicatie met de ontwikkelaars was altijd goed en prettig, wat de samenwerking aanzienlijk vergemakkelijkte. Ze waren toegankelijk, responsief en altijd bereid om mee te denken.

Transfer Pricing SAAS platform

Sander Pleijsier Co-founder & CEO GoDocly

Maarten Bremer

"Innoveren in hét digitale identificatie netwerk van Nederland en Europa"

De proactieve aanpak van Spartner was doorslaggevend voor het doorgronden van het complexe eHerkenning netwerk.

Ontwikkeling van eHerkenning aansluiting en diensten

Maarten Bremer CTO / Founder Ensured

Anoniem

"Effectieve doorontwikkeling van onze broncode"

Na een flinke oriëntatie en selectie kwamen wij bij Spartner. Door samen te werken met Spartner kunnen wij ons richten op onze kernactiviteiten. De samenwerking met Spartner brengt niet alleen een uitbreiding van onze ontwikkelingsmogelijkheden met zich mee, maar zorgt ook voor een garantie van onze continuïteit. Voor ons als organisatie betekent dit een stap verder in professionalisering van onze onderneming en dienstverlening naar onze klanten

Anoniem Managing Director

Dirk Meuleman

"Innoveren in een groeiende data markt"

We zien het gebruik van ons Impact Platform sterk toenemen en werken dagelijks samen aan nieuwe features.

Dirk Meuleman CEO Phenix Capital Group

Arne Schoenmakers

"Direct naar de beste stukken uit het gesprek."

Met ClipFinder spring ik direct in de onderwerpen die me aanspreken, van mensen die ik graag beluister. Ook is het vinden van "dat ene feitje dat ik herinner" super snel gedaan. Clips verschijnen direct onder elkaar met duidelijke quotes erbij. De kwaliteit van de resultaten verbazen me keer op keer.

AI chatbot met LLM

Arne Schoenmakers Founder ClipFinder & Spartner

Jurjen Terpstra

"Pragmatische en flexibele samenwerking"

Spartner heeft voor ons een maatwerk portaal gemaakt voor de subsidieverantwoording van grootschalige samenwerkingsprojecten. Dit stelt ons en onze partners in staat om in een gezamenlijke omgeving op een veilige, inzichtelijke en beheersbare wijze hun plannen uit te voeren en te verantwoorden. De pragmatische en flexibele samenwerking met Spartner heeft ervoor gezorgd dat we in korte tijd een functionele een klantvriendelijke omgeving hebben gerealiseerd.

Jurjen Terpstra Managing Partner at Wecreate Consulting

Niels Winters

"Innoveren in juridische technologie"

Als juristen met kennis van IT hechten we veel waarde aan kwaliteit; zowel van de code als van het proces. De hoge standaarden en betrouwbaarheid van Spartner geeft ons de capaciteit om doorlopend innovatieve features te creëren.

Legal tech platform

Niels Winters Directeur JuriBlox

Veelgestelde Chatbot vragen

Praktische antwoorden op de vragen die we het vaakst horen over chatbots.

🚀 Wat zijn enkele voorbeelden van toepassingen?

Toepassingen zijn talrijk:

  • Chatbot die vergunningen toetst op basis van actuele wetten.

  • Pensioenadviseur die je pensioenvoorwaarden en de wetten kent

  • Klantenservice chatbot die orders bekijkt en producthandleidingen kent.

  • HR-chatbot die alle details van contracten en functieprofielen kent.

En zo kunnen we nog wel even door. Elke organisatie kan zijn eigen unieke toepassingen vinden.

🤖 Wat kost een maatwerk AI chatbot?

Ons platform kost slechts €127,- per maand voor de basis versie. De kosten zijn daarnaast afhankelijk van de datakoppelingen en functionaliteiten die zijn gekozen. Begrijpt de chatbot bijvoorbeeld ook afbeeldingen of kan deze video of documenten genereren, dan kunnen de kosten toenemen.

⏱️ Hoe lang duurt het om een chatbot te ontwikkelen?

De ontwikkelingstijd hangt af van de complexiteit van de wensen en de integratie met bestaande systemen. Ons platform is plug en play, dus een eerste begin is zo gemaakt. Daarna vraagt het optimaliseren van de resultaten en het koppelen van databronnen tijd. Dit kan dus uiteen lopen van een dag tot enkele weken.

🔐 Zijn maatwerk chatbots veilig?

Ja, mits ze goed ontwikkeld worden. Zorg ervoor dat ze voldoen aan AVG-regels en dat persoonsgegevens en data veilig worden opgeslagen.

🌍 Kan een chatbot meerdere talen ondersteunen?

Zeker! Maatwerk chatbots kunnen zo worden geconfigureerd dat ze meerdere talen en regionale dialecten begrijpen en gebruiken.

🔄 Hoe houd ik de chatbot actueel?

Automatische datakoppelingen houden je chatbot geheel automatisch up to date.. Daarnaast zijn regelmatige updates en trainingssessies nodig om de chatbot verder te optimaliseren op basis van opgedane ervaringen en feedback van gebruikers.

Wie helpt jou om te winnen?

Hoe realiseer je de potentie van AI?
Kan mijn bedrijf winnen met innovatie?
Spartner heeft de antwoorden.

Boek een call

Bart Schreurs
Business Development Manager
Bart Schreurs

We hebben je bericht ontvangen! We nemen zo snel mogelijk contact op! Er ging iets mis tijdens het versturen van je bericht, controleer alle velden.