Fintech KYC software.

Ons team werkte jarenlang aan een uitgebreid "Know Your Customer" (KYC) software platform. De software werd o.a. gebruikt door grote banken en uitgebreid met een ISO 20022 (financial standard) compliant XML API.
Maatwerk Fintech software ontwikkeling

KYCnet Passport is een back office beheersysteem waarin "Know Your Customer" analyses gedaan worden. Deze analyses zorgen ervoor dat banken en financiële partijen kritische informatie verzamelen van haar klanten. Zo wordt er voldaan aan Europese en internationale wetgeving.

Spartner (voorheen Maatwebsite) was van 2013 tot 2019 de exclusieve software partner van KYCnet. Voor dit project groeide ons team in enkele jaren naar 16 developers, zodat we konden zorgen voor de volledige technische roadmap van het "Passport" pakket. In samenspraak met internationale consultants (van onder andere Deloitte) werd deze maatwerk fintech software dedicated bij een grote internationale bank geïmplementeerd en tevens multi-tenant gebruikt voor KYC screening werk voor enkele grote Nederlandse banken.

Na overname in 2016 door Equiniti Group PLC, bleef ons developer team actief samenwerken met Equiniti KYC om de software door te laten groeien.

Klant
KYCnet (overname 2016 | Equiniti Group PLC)
Jaar
Van 2013 tot december 2018
Technologie

Laravel applicatie met high throughput API (ISO 22002 compliant), high performance infrastructuur (ISO 27001 compliant).

Patrick Ryan

“Professional fintech software development”

Spartner has delivered the world's most advanced KYC services management system.

Patrick Ryan Founder KYCnet

Gebruikt voor dienstverlening aan diverse wereldbanken.

KYCnet voert KYC analyses uit voor diverse grote internationale partijen. KYCnet Passport wordt o.a. ingezet om Rabobank, Danske Bank en andere grote partijen te bedienen van KYC informatie.

Wie helpt jou om te winnen?

Hoe realiseer je de potentie van AI?
Kan mijn bedrijf winnen met innovatie?
Spartner heeft de antwoorden.

Boek een call

Bart Schreurs
Business Development Manager

We hebben je bericht ontvangen! We nemen zo snel mogelijk contact op! Er ging iets mis tijdens het versturen van je bericht, controleer alle velden.