Zodra uw software live is, beoordelen we gezamenlijk wat de toekomstplannen zijn. Bestaan deze uit de noodzakelijke veiligheidsupdates of komen er nieuwe features? Middels onze "SLA" en roadmap planning heeft u zekerheid in beschikbaarheid én budget.
Wij ontwikkelen software vaak vanuit onze Service Level Agreement (SLA). Hiermee reserveren we een vaste development capaciteit, zodat toekomstige werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden. De hoogte van het SLA wordt bepaald door de te verwachte werkzaamheden en bijbehorende "release roadmap" (met alle toekomstige updates). Zo zijn we altijd "agile" en kunnen we omgaan met verschillende typen uitdagingen, zoals:
-
Urgente problemen en kritische bugs.
-
Updates t.b.v. de software veiligheid.
-
Innovatieve features of kleine optimalisaties.
-
Testen en lanceren van releases.
Solide processen besparen tijd en geld
In overleg worden de inhoud en de prioriteiten van de roadmap afgestemd. Deze legt de basis om in te schatten wat voor wekelijkse SLA ontwikkelingscapaciteit nodig is. Deze capaciteit zorgt ervoor dat we alle toekomstige releases (vaak 2 tot 6 per jaar) kunnen plannen.
Omdat we actief samenwerken, kunnen we tevens flexibel zijn qua prioritering in de roadmap. Er is wekelijks contact omtrent progressie en doelstellingen. We zijn hierbij 100% transparant in het urenverbruik zodat we eventuele ongebruikte SLA uren door kunnen schuiven naar de volgende maand.
Zo werken we aan een optimaal functioneren van uw software en bieden we zekerheid qua capaciteit en budget.